Ključna beseda: lažna sporočila

17. december 2024

»Sporočilo zbrišite oz. ne odpirajte povezave.«

Vsem strankam oz. prejemnikom tovrstnih sporočil svetujejo, da sporočilo zbrišejo oz. ne odpirajo povezave.
17. december 2024

»Nemudoma blokirajte uporabo elektronske banke.«

Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujejo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.
17. december 2024

»Gre tudi v tem primeru za poskus zlorabe.«

Banka opozarja, da gre tudi v tem primeru za poskus zlorabe.
23. julij 2023

»Ta veliki val se je začel lansko jesen in je vrh dosegel januarja letos.«

Gorazd Božič je pojasnil, kdaj se je začel val lažnih sporočil, ki se pretvarjajo, da so banke.
2. september 2020

»Zagotovo neko resno podjetje ne bo od vas pričakovalo, da nekaj potrjujete, da vnašate kakršne koli podatke, da izvajate plačila preko maila ali pa vnašate gesla.«

Marko Hölbl iz Fakultete za elektrotehiko, računalništvo in informatiko (FERI) opozarja na preproste načine preverjanja pristnosti sporočil.