»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
»Banke ali hranilnice od svojih strank ne bodo nikoli zahtevale, da vnašajo svoje osebne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih sporočil ali sporočil SMS. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.«
»Ko pridobijo zaupanje, žrtev prepričajo o odobritvi oddaljenega dostopa (v večini primerov prek programa Anydesk) do naprav in digitalnih kanalov ali pa jo prepričajo, da po navodilih goljufov potrdi nakazilo kartične transakcije v kriptomenjalnice (v večini v Binance).«
»Ne nasedajte pravljicam o ogromnih zaslužkih in ponudbah, ki so časovno omejene. Posvetujte se s preverjenimi strokovnjaki, neznancem pa ne omogočajte oddaljenega dostopa do svojih naprav ter jim ne razkrivajte občutljivih podatkov in gesel prek telefona oziroma spleta. Taka zahteva je zagotovo znak, da gre za prevaro.«
»Tukaj imamo v bistvu igro vztrajnosti. Mi in banke skušamo čim prej zapreti tisto spletno mesto in zmanjšati okno, v katerem bo nekdo posredoval svoje podatke, medtem ko se prevaranti spretno izogibajo.«
»Obvestimo ponudnika, ki se najverjetneje ne zaveda, da je nekdo zakupil njegove storitve zato, da bo izvajal te napade, potem pa ta spletna mesta sporočimo tudi na zadržalne sezname brskalnikov, kot sta Google Safe Browsing in Microsoft Smartscreen.«
»Če ste svoje občutljive podatke že posredovali, pa svetujemo, da s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB-jevega kontaktnega centra prek videoklica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00 blokirate uporabo elektronskega bančništva.«
»Zagotovo neko resno podjetje ne bo od vas pričakovalo, da nekaj potrjujete, da vnašate kakršne koli podatke, da izvajate plačila preko maila ali pa vnašate gesla.«
»Če ste prejemnik takšnega sporočila, kjer je navedena tudi sprejemna številka pošiljke, vam priporočamo, da to številko preverite v sistemu sledenja, ki je dosegljiv na spletni strani posta.si«
»Saj smo z lastno preiskavo prišli do ugotovitev, da v kolikor uporabniki dostopajo na spletne strani in te spletne strani prikrito ponudijo plačilo, ki je bistveno višje od tistega, kar je bilo prvotno navedeno.«
»Vse, ki bi morebiti dobili podobno elektronsko sporočilo, opozarjamo, da gre za prevaro in nujno priporočamo, da sporočilo nemudoma izbrišete in ne odpirate nobenih navedenih povezav.«